CÉGINFORMÁCIÓ:
Szolgáltató (a webáruház üzemeltetője): HELVEX Gyógyszerészeti Kutató, Gyártó és Forgalmazó Kft.
Cím: 6725 Szeged, Kálvária sugárút 87.
Ügyfélszolgálat: 6800 Hódmezővásárhely, Bajcsy-Zsilinszky utca 64-70.
Az ügyfélszolgálat elérhetősége: +3630 542 4474
E-mail: info@helvex.eu
Adószám: 26182056-2-06
Cégj. szám: 06-09-023947
KSH: 26182056-1089-113-06
FELIR: AA6371030
A https://www.helvex.hu/ oldalon elérhető webáruház (a továbbiakban „webáruház”) útján, a webáruházban elérhető termékek megrendelésével az azokat megrendelő személy („Megrendelő”) a jelen Általános Szerződési Feltételeket („ÁSZF”) automatikusan elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az ÁSZF elfogadása a webáruház útján történő megrendelés és szerződéskötés feltétele.
Amennyiben a Megrendelő nem kívánja elfogadni a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja az egyéb szerződéskötési lehetőségekről. A webáruház útján történő vásárlás nem kötött regisztrációhoz, vendég felhasználóként, a rendelési folyamatban rögzített adatok megadásával használható.
A webáruházban a Szolgáltató által forgalmazott, Magyarországon nyilvántartásba vett étrend-kiegészítő termékek, speciális – gyógyászati célra szánt – tápszerek, és egyéb termékek (a továbbiakban „Termékek”) rendelhetők meg.
A Termékekről közzétett, illetve azokhoz mellékelt terméktájékoztató a Termékek mindenkori gyártójától származik, ezért azok tartalmáért és jogszabályi megfelelőségéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az étrend-kiegészítő fogyasztása nem helyettesíti a kiegyensúlyozott, változatos, vegyes étrendet és az egészséges életmódot! A Termék használati utasítását használat előtt feltétlenül olvassa el és kérjük, tartsa be az előírt adagolást és egyéb instrukciókat.
Megrendelőként eljárni kizárólag cselekvőképes természetes személy jogosult saját nevében, vagy jogi személy vagy egyéb jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet képviselőjeként.
A webáruházban a Megrendelő megrendelés leadása nélkül is, illetve azt megelőzően tájékozódhat a Termékekről. Minden Termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, a termékismertető, és fotó a termékről. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a Termékről közölt fotó eltér a kiszállított Termék tényleges csomagolásától.
A Megrendelő böngészés közben kiválaszthat termékeket, amelyek a „Kosárba tesz” gombra kattintva a Megrendelő kosarába kerülnek. A Megrendelő a megvásárolni kívánt Termékeket a kosarába gyűjti. A Megrendelő a kosár tartalmát az abban szereplő Termékek vételárának végösszegével együtt folyamatosan nyomon tudja követni az oldal menüjében elhelyezett kosár ikonra kattintva.
A megrendelni kívánt Termékek kosárba helyezése után a Megrendelő a kosár ikonra kattintva megtekintheti a kosara összesítését (a kosárban levő termékek neve, darabszáma és vételárának, valamint az esetleges szállítási díjnak a végösszege). A Megrendelő jogosult a kosár tartalmát a megrendelés elküldése előtt ellenőrizni és azt módosítani amennyiben szükségesnek véli.
A Megrendelő rendelkezésére álló fizetési mód az Utánvét és a Bankkártyás fizetés.
A Megrendelő a kosár ellenőrzését követően a "Megrendelés" gombra kattintva mehet tovább. Ezt követően a Megrendelőnek a következő lépéseket kell megtennie a megrendelés leadásához:
Meg kell adnia vásárlói adatait és a szállítási címet. A Megrendelő a “Tovább” gomb megnyomásával tovább mehet a szállítási mód kiválasztásához. A szállítási mód kiválasztását követően a "Folytatás" gomb megnyomásával lehet folytatni a vásárlást.
A Megrendelő a "Fizetési információ" oldalon adhat meg számlázási címet, amennyiben az nem egyezik meg a szállítási címmel. A Fizetési oldalon kiválaszthatja a fizetési módot. Bankkártyás fizetés esetén megkell adnia bankkártya adatait, majd a "Fizetés ˙(összeg) Ft" gombra kattintva fizetheti ki és véglegesítheti a megrendelését. Utánvét esetén a Megrendelés gombra kattintva véglegesíthet a megrendelését.
A megrendelés kézhezvételét követő munkanapon a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben felkeresi a Megrendelőt a pontos kiszállítási nap egyeztetése céljából, a teljesítési határidő figyelembevételével.
Amennyiben a Szolgáltató a megrendelés kézhezvételét és a visszaigazoló e-mail elküldését követően azt állapítja meg, hogy a megrendelés tárgyát képező egyes Termékekből nem áll rendelkezésére a megrendelés teljesítéséhez elegendő készlet, úgy erről a Megrendelőt a megrendelés kézhezvételét követő munkanapon e-mailben vagy telefonon értesíti, mely esetben (i) mind a Megrendelő, mind pedig a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában a szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal e-mail útján elállni, vagy (ii) a Megrendelő és a Szolgáltató jogosult a készlethiánnyal érintett Termékek vonatkozásában e-mail útján későbbi szállítási időpontról megállapodni.
Amennyiben a Megrendelő megrendelése az adott munkanapon délelőtt 11 óráig leadásra került, a megrendelés részleteit 11 óráig módosítani jogosult. Abban az esetben, ha megrendelés leadására délelőtt 11 óra után kerül sor, úgy a Megrendelő, megrendelésének módosítására a következő munkanap délelőtt 11 óráig jogosult.
Amennyiben a Megrendelő több megrendelést adott le egymást követően és szeretné, hogy azok egy csomagba kerüljenek, ezt a kérését szintén az info@reprox.hu e-mail címre küldött e-mail útján jelezheti a Szolgáltató felé; a Szolgáltató ugyanakkor a kérés teljesítéséért felelősséget nem vállal.
A Megrendelő és a Szolgáltató közötti szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásával jön létre.
A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Szolgáltató rögzít és iktat. A szerződés a megrendelés visszaigazolásával(Megrendelést visszaigazoló e-mail) köttetik meg. A szerződés magyar nyelven jön létre, egyéb nyelven a szerződéskötés nem lehetséges.
A Szolgáltató jogosult a Megrendelő regisztrációját azonnali hatállyal egyoldalúan törölni, és a már visszaigazolt megrendelésektől egyoldalúan elállni, ha oka van azt feltételezni, hogy a Megrendelő megszegte a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve csalásra vagy visszaélésre lehetőséget adó módon kívánja a webáruházat használni.
Szállítási címként Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható, ahol a Megrendelő megtalálható és a megrendelt termékeket vállalja átvenni. Amennyiben a Megrendelő Magyarországon kívüli szállítási címre kíván rendelni, úgy a webáruház útján történő megrendelés helyett jogosult a Szolgáltató ügyfélszolgálatával kapcsolatba lépni, aki tájékoztatja a Magyarországon kívüli szállítási lehetőségekről.
A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől.
A megrendelt Termékeket tartalmazó csomagot az MPL futárszolgálat (Magyar Posta Zrt. futárszolgálata) kézbesíti.
A szállítási határidő a megrendelés Szolgáltató általi kézhezvételét követő 3 (három) munkanap a Szolgáltató által délelőtt 11 óráig kézhez vett megrendelések esetében. A Szolgáltató által délelőtt 11 óra után kézhez vett megrendeléseknél a megrendelés kézhezvételét követő 4 (négy) munkanap a szállítási határidő.
A kézbesítés reggel 8 és délután 17 óra között történik; a kézbesítés ezen belüli pontos időpontját a kézbesítő futárszolgálat határozza meg egyoldalúan.
A nem munkanapon (hétvége, ünnepnap, munkaszüneti nap) leadott megrendelések Szolgáltató általi kézhezvétele és feldolgozása az azt követő munkanapon kezdődik.
A webáruház útján bármilyen végösszegű megrendelés leadható, minimális rendelési összeg nincs.
A megrendelések csomagolása és kiszállítása 5 000 Ft összértékű megrendelésig 890 Ft, 5001 - 10 000 Ft összértékű megrendelés esetén 590 Ft, 10 001 Ft és feletti megrendelés esetén ingyenes.
Utánvét esetén a kiszállításkor a Megrendelő köteles a megrendelt Termékek ellenértékét átadni a Termékeket kézbesítő futárnak.
Amennyiben a Megrendelő a megrendelt Termékeket azok megrendelése, a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolása és határidőben történő leszállítása esetében bármely okból nem veszi át (ideértve azt is, ha a kézbesítés a vételár és a szállítási díj Megrendelő általi maradéktalan kiegyenlítésének elmaradása miatt hiúsul meg, vagy a Megrendelő a szállítási címen nem található vagy nem elérhető), abban az esetben a Szolgáltató jogosult a szerződéstől – póthatáridő tűzése vagy érdekmúlás bizonyítása nélkül – egyoldalú nyilatkozattal elállni.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti fogyasztó részére történő értékesítésre a fogyasztónak minősülő Megrendelőt indokolás nélkül elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.
A Megrendelő az elállási jogát a terméknek a Megrendelő általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja (azzal, hogy fentiek nem érintik a Megrendelő azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja).
Amennyiben a Megrendelő elállási jogával élni kíván, úgy e szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben meghatározott címére. Ebből a célból felhasználhatja a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási díjat is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Megrendelő a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg a Szolgáltató vissza nem kapta a terméket, vagy Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Megrendelő köteles a Szolgáltató részére a jelen ÁSZF-ben megadott címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt a Megrendelő elküldi a Terméket.
A Termék visszaküldésének közvetlen költségét a Megrendelő viseli. A Termék postai küldeményként nem küldhető vissza.
A Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Megrendelő nem gyakorolhatja a fenti elállás jogát a jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen az alábbi esetekben:
1. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Megrendelő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Megrendelő személyére szabtak;
2. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
3. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Amennyiben Megrendelő a terméket Szolgáltatónak visszaküldi, úgy a Termék szállításra alkalmas csomagolásáról Megrendelő köteles gondoskodni, a nem megfelelő csomagolásból eredő, a szállítás során bekövetkező károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Minden esetben mellékelni kell az eredeti számlát. Utánvéttel terhelt küldeményeket Szolgáltató nem vesz át.
A Szolgáltató fogyasztónak minősülő Megrendelői számára szavatolja, hogy az általa a jelen ÁSZF keretén belül szállított Termék szerződésben meghatározott tulajdonságokkal rendelkezik, a Termékeknek kizárólag a forgalomba hozatali engedélyben, ennek hiányában a termék gyártója által adott hivatalos leírásában foglaltaknak szükséges megfelelniük. A fogyasztónak minősülő Megrendelőket az alábbi kellékszavatossági, termékszavatossági, illetve jótállási jogok illetik meg.
A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.
A Megrendelő – választása szerint– az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a Megrendelő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A Megrendelő ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató értékesítette. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
A Szolgáltató által a jelen ÁSZF keretében értékesített Termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Megrendelő a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét a Megrendelő kizárólag a Termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem a Megrendelő érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Megrendelő a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Tekintettel arra, hogy a kötelező jótállás csak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében megjelölt termékekre, és azok esetében is csak 10.000,- Ft, azaz Tízezer forint bruttó vételár felett és a jogszabályban rögzített korlátozások mellett áll fenn, és a Szolgáltató ezt meghaladóan jótállást nem vállal a webáruház útján értékesítésre kerülő termékek tekintetében, így a Megrendelőt jótállás csak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében megjelölt termékekre, és azok esetében is csak 10.000,- Ft, azaz Tízezer forint bruttó vételár felett és a jogszabályban rögzített korlátozások mellett illeti meg. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében meghatározott termékek esetében a jótállás időtartama legalább egy év.
A fenti esetben a Megrendelő – választása szerint– jótállási igényként a kellékszavatossági igényekkel azonos igényeket érvényesítheti.
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Megrendelő nem érvényesíthet.
Amennyiben a kosár tartalmát a Megrendelő nyugtázta, úgy a pénztárból átirányításra kerül a fizetést lebonyolító szolgáltatás weboldalára, ott történik meg a fizetés. Sikeres fizetés esetén visszatér az oldalunkra, sikertelen fizetés esetén is az oldalunkra érkezik vissza, újra próbálkozhat a fizetéssel.
A Szolgáltató a számlát a Termékekkel együtt a csomagban kézbesíti a Megrendelő részére.
Utánvét esetén a kiszállításkor a Megrendelő köteles a megrendelt Termékek ellenértékét átadni a Termékeket kézbesítő futárnak.
A Szolgáltatótól a webáruház útján történő megrendelés esetében vélelmezi a Megrendelő részéről az internet felhasználói szintű ismeretét.
A Szolgáltató semmilyen esetben sem felelős az alább felsorolt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek be:
A Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott hibás adatokból eredő téves teljesítésért.
A webáruházban feltüntetett információk, paraméterek, képek, árak és készlet adatok tájékoztató jellegűek, Szolgáltató az esetleges hibákért felelősséget nem vállal, az árváltoztatás jogát fenntartja.
Megrendelő köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. A küldemény sértetlenségéért a felelősség a küldemény kézbesítésétől kezdve átszáll Megrendelőre, ezért Megrendelő kötelessége kézbesítéskor a küldeményt megvizsgálni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni.
A Szolgáltató a panaszok kezelése során a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fgytv.”) rendelkezéseinek megfelelően jár el. A Megrendelő panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval, a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségek bármelyikén.
egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet a Fgytv. szerinti adattartalommal felvenni, és annak egy másolati példányát
egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
A panasz elutasítása esetén:
További tájékoztatást az Európai Bizottság által működtetett európai online vitarendezési (OVR) platformról a következő linken talál : https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
A Megrendelő teljes felelősséggel tartozik a felhasználói fiókjából, valamint a Szolgáltató részére megadott e-mail címről és telefonszámról leadott megrendelésekért, az onnan végzett bármely tranzakcióért és onnan megtett nyilatkozatokért. A Megrendelő köteles haladéktalanul tájékoztatni a Szolgáltatót, ha azt feltételezi, hogy jelszavával vagy bármely elérhetőségével harmadik személy(ek) visszaél(nek) vagy ahhoz hozzájutott(ak). A Szolgáltató nem felelős a Megrendelővel szemben olyan kárért, amely annak eredményeként merült fel, hogy a Megrendelő a jelszavát felfedte vagy azzal akár a Megrendelő, akár harmadik fél visszaélt.
A jelen ÁSZF a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült.
Jelen ÁSZF 2020. január 1. napjától határozatlan ideig hatályos.
A webáruház útján történő megrendeléssel a Megrendelő jelen ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.
Az ÁSZF-et a Szolgáltató – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF a webáruház honlapján való közzététel napján lép hatályba.
A Szolgáltató neve: Helvex Gyógyszerészeti Kutató, Gyártó és Forgalmazó Kft.
A Szolgáltató rövidített cégneve: Helvex Kft.
A Szolgáltató székhelye: 6725 Szeged, Kálvária sgt. 87.
A Szolgáltató levelezési címe: 6800 Hódmezővásárhely, Bajcsy-Zsilinszky utca 64-70.
Adószám: 26182056-2-06
Cégjegyzékszám: 06-09-23947
A Szolgáltató cégjegyzékszámát kiadó hatóság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
A Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:
6800 Hódmezővásárhely, Bajcsy-Zsilinszky utca 64-70.
Telefon: +3630 542 4474
E-mail: info@helvex.eu
A Szolgáltató részére a tárhelyet biztosító szolgáltató:
Domain regisztrátor: 3 in 1 Hosting Bt. 2310 Szigetszentmiklós, Dévai utca 10/A
Tárhely szolgáltató: Webflow, Inc., (398 11th Street, 2nd Floor, San Francisco, CA 94103, contact@webflow.com)
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett*:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében**:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja***:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:
*Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és - ha van - telefonszámának, telefax- számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
**Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése .
***A megfelelő jelölendő
Amennyiben kérdésed van a termékeinkkel, rendeléseddel kapcsolatban, írj nekünk és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!
Étrend-kiegészítők bérgyártásával kapcsolatos érdeklődés esetén is kérjük töltsd ki a kapcsolati űrlapot.